Publikationer

Julen i tal
2017

Julen i Tal er guiden der gør dig til en bedre borddame eller -herre. Bogen bygger på subjektive analyser, statistik og Social Media-data indsamlet fra 746.998.338 interaktioner fra Facebook, YouTube og Instagram. Bogen giver dig nemlig en enestående viden om alt det, du ikke behøver at vide, men alligevel kan bruge. Ud fra devisen: Hellere vide lidt om meget, end meget om lidt, gør Julen i Tal dig klogere på G-strenge, Bockwurst, Gulddrengen, Creme-Dronningen og en flodhest ved navn Yala.

Julen i Tal er guiden der gør dig til en bedre borddame eller -herre. Bogen bygger på subjektive analyser, statistik og Social Media-data indsamlet fra 746.998.338 interaktioner fra Facebook, YouTube og Instagram. Bogen giver dig nemlig en enestående viden om alt det, du ikke behøver at vide, men alligevel kan bruge. Ud fra devisen: Hellere vide lidt om meget, end meget om lidt, gør Julen i Tal dig klogere på G-strenge, Bockwurst, Gulddrengen, Creme-Dronningen og en flodhest ved navn Yala.

Julen i tal
2016

Julen i Tal er den første bog i en serie af Orbit-udgivelser, der fokuserer på forbrugere i en specifik kontekst. Bogen er baseret på analyser, data og statistic, der vil ændre dit syn på årets sidste måned. Uanset hvor tændt du er på databaserede insights, kan vi love dig, at du vil fremstå klogere indenfor en lang række julerelaterede områder som for eksempel erythropoietin (EPO), pølser, kopimaskiner, kondomer og indtaget af svesker. Det kræver bare at du læser hele bogen, og det er der statistisk set kun 25% chance for.

Julen i Tal er den første bog i en serie af Orbit-udgivelser, der fokuserer på forbrugere i en specifik kontekst. Bogen er baseret på analyser, data og statistic, der vil ændre dit syn på årets sidste måned. Uanset hvor tændt du er på databaserede insights, kan vi love dig, at du vil fremstå klogere indenfor en lang række julerelaterede områder som for eksempel erythropoietin (EPO), pølser, kopimaskiner, kondomer og indtaget af svesker. Det kræver bare at du læser hele bogen, og det er der statistisk set kun 25% chance for.

The Two Headed
Consumer

The Two Headed-Consumer løfter sløret for den moderne forbrugers hemmeligheder. Bogen afdækker, hvordan de nye medievaner er symptomet på et markant og dybere skifte i forbrugerens mentalitet og adfærd. Alt sammen en konsekvens af teknologiens integration i vores hverdag og vores konstante forbindelse til hinanden og til medier, virksomheder og produkter. Bogen viser hvordan ekspansionen i den digitale økonomi har skabt et helt nyt sæt spilleregler for virksomheder og brands, der vil i kontakt med forbrugerene. Den viser hvordan vores marketing budskaber i stigende grad bliver forbigået som en konsekvens af det nye medie-landskab og de fundamentale ændringer, der er sket i den traditionelle relation mellem forbrugere og brands.

The Two-Headed Consumer lægger ikke traditionel marketing i graven, tværtimod. 
Den illustrerer tydeligt, hvordan vi mere end nogensinde har behov for marketinglederskab og -visioner.

The Two Headed-Consumer løfter sløret for den moderne forbrugers hemmeligheder. Bogen afdækker, hvordan de nye medievaner er symptomet på et markant og dybere skifte i forbrugerens mentalitet og adfærd. Alt sammen en konsekvens af teknologiens integration i vores hverdag og vores konstante forbindelse til hinanden og til medier, virksomheder og produkter. Bogen viser hvordan ekspansionen i den digitale økonomi har skabt et helt nyt sæt spilleregler for virksomheder og brands, der vil i kontakt med forbrugerene. Den viser hvordan vores marketing budskaber i stigende grad bliver forbigået som en konsekvens af det nye medie-landskab og de fundamentale ændringer, der er sket i den traditionelle relation mellem forbrugere og brands.

The Two-Headed Consumer lægger ikke traditionel marketing i graven, tværtimod. 
Den illustrerer tydeligt, hvordan vi mere end nogensinde har behov for marketinglederskab og -visioner.

The Echo Effect

The Echo Effect er den opfølgende bog på The Two Headed Consumer. The Echo Effect udfordrer kommunikationsbranchens indgroede arbejdsprocesser og -metoder. Tilgange der stammer fra de gamle Mad Men-dage. Bogen er et indblik i den aldrende reklamebranches manglende innovation. En branche, der stadig leverer løsninger baseret på gætterier, i stedet for at udnytte de nye typer data, der er tilgængelige i dag.

The Echo Effect outliner de praktiske steps, der er nødvendige for at engagere forbrugerne. Bogen er samtidig et indblik i de nye forbruger-centriske metoder til udvikling af effektiv marketingkommunikation.

Bogen sætter sig ud over new media-landskabets hype og definerer i stedet de need-to-haves, der skal til, for at skabe effektive kommunikationsstrategier og kommunikation, der giver ekko.

The Echo Effect er den opfølgende bog på The Two Headed Consumer. The Echo Effect udfordrer kommunikationsbranchens indgroede arbejdsprocesser og -metoder. Tilgange der stammer fra de gamle Mad Men-dage. Bogen er et indblik i den aldrende reklamebranches manglende innovation. En branche, der stadig leverer løsninger baseret på gætterier, i stedet for at udnytte de nye typer data, der er tilgængelige i dag.

The Echo Effect outliner de praktiske steps, der er nødvendige for at engagere forbrugerne. Bogen er samtidig et indblik i de nye forbruger-centriske metoder til udvikling af effektiv marketingkommunikation.

Bogen sætter sig ud over new media-landskabets hype og definerer i stedet de need-to-haves, der skal til, for at skabe effektive kommunikationsstrategier og kommunikation, der giver ekko.

0 min. fra centrum
3 min. fra Illums P-hus
5 min. fra Jeudans P-hus
6 min. fra Magasins P-hus

 

Vi har sat os selv i centrum. Midt mellem forbrugerne, butikkerne og brands’ne. Det minder os hele tiden om den konkurrence, vi selv og vores kunder agerer i.

 

Hvis du er i bil og optimist, finder du sikkert en plads lige om hjørnet. Hvis du er realist, så er der altid en plads i et af P-husene i nærheden. Hvis du er i taxa, så gør lige som kineserne og stå af på Højbro plads.


Orbit Red ApS
Niels Hemmingsens Gade 1, 1. sal
DK-1153 Copenhagen
Tlf. +45 20 15 68 08
CVR nr: 36 49 97 45


Find us here


Orbit Red ApS
Niels Hemmingsens Gade 1, 1. sal
DK-1153 Copenhagen
Tlf. +45 20 15 68 08
CVR nr: 36 49 97 45

Orbit image
Orbit image

Vi støtter!

au_logo
Go to top

Yes, we use cookies on our site. By browsing the site you accept the use of cookies. Read our Cookie Policy here

Yes, we use cookies on our site. By browsing the site you accept the use of cookies. Read our Cookie Policy here