Referencer

Anders M. R. Sørensen, Head of Sales Activities, Danske Bank Business Banking (tidl. Marketing Director hos YouSee)

“Hos YouSee skabte vi et konkurrencemæssigt forspring i markedet gennem en maksimal udnyttelse af insights og datavalidering af budskaber i den kreative udviklingsproces. Dette kombineret med et udviklings- og produktionsforløb som flyttede grænserne for effektivitet til et niveau, der er uhørt i kategorien. Det var et bevis på et moderne marketing-mindset, at vi opnåede det i et stærkt fællesskab sammen med – og i nogle tilfælde – drevet af den kreative partner.“

Anders Nørgaard, Senior Communications Partner hos Maersk Line

”Jeg har arbejdet med de to partnere på tværs af flere forskellige konstellationer. Det projekt der stadig stikker mest ud for mig, er udviklingen af Global Sales Toolbox, hvor vi integrerede data i udviklingsprocessen på en måde, der ikke var gjort tidligere i Maersk Line. Ikke alene betød det, at vi kom frem til en form for kommunikation, der brød meget med det vante – men tilgangen betød også at accepten og brugen i de lokale markeder overgik forventningerne markant.”

Johan Stenmarck, VP Global Marketing hos Laureate International Universities (tidl. Head of Marketing, Northern Europe at Kraft Foods & Global Brand Director hos Logitech)

“At finde kreative partnere som både favner den digitale verden og det internationale virksomhedsperspektiv som globale forretninger er baseret på er kritisk for den fælles evne til at skabe resultater. Det er kvaliteter som er svære at finde – og så meget desto mere en motivation for at bevare relationerne uanset hvilke navne dørskiltet byder på.”

Mads Aaggaard, Marketing Director, Stark (tidl. Marketing Director hos Dynaudio, Systemfrugt og Tulip)

“Præcision er en kernedyd i marketing i dag. Der er mindre rum for fejltagelser og vi er nødt til at møde forbrugeren rigtigt, første gang, hver gang. Det kalder på nye tilgange i både marketing- og bureauorganisationer. For mig er Budskabsmodellering et godt eksempel på dette. Medarbejdere uden for marketingafdelingerne vil også sætte pris på tilgangen, som er til at følge step-by-step og giver logiske svar undervejs – og hjælper til at fjerne resourcespild i eksekveringsprocessen.”

Neno Stojanovic, Communications Manager hos Mazda Motor Danmark

“At transformere marketing fra den traditionelle- til den digitale og social mediadrevne tilgang, kan være en hård udfordring. Arbejdet med Simon & Thomas medførte både markante resultater men også en proces hvor tiltroen og forståelsen blev bygget op gradvist i processen – så alle kunne følge med. Det gjorde en stor forskel, da vi lancerede “Mazda Happy Dogs” i Danmark, som nu skaber stor opmærksomhed i vores internationale system”.

0 min. fra centrum
3 min. fra Illums P-hus
5 min. fra Jeudans P-hus
6 min. fra Magasins P-hus

 

Vi har sat os selv i centrum. Midt mellem forbrugerne, butikkerne og brands’ne. Det minder os hele tiden om den konkurrence, vi selv og vores kunder agerer i.

 

Hvis du er i bil og optimist, finder du sikkert en plads lige om hjørnet. Hvis du er realist, så er der altid en plads i et af P-husene i nærheden. Hvis du er i taxa, så gør lige som kineserne og stå af på Højbro plads.


Orbit Red ApS
Niels Hemmingsens Gade 1, 1. sal
DK-1153 Copenhagen
Tlf. +45 20 15 68 08
CVR nr: 36 49 97 45


Find us here


Orbit Red ApS
Niels Hemmingsens Gade 1, 1. sal
DK-1153 Copenhagen
Tlf. +45 20 15 68 08
CVR nr: 36 49 97 45

Orbit image
Orbit image

Vi støtter!

au_logo
Go to top

Yes, we use cookies on our site. By browsing the site you accept the use of cookies. Read our Cookie Policy here

Yes, we use cookies on our site. By browsing the site you accept the use of cookies. Read our Cookie Policy here